Kastrerat Molly!

Hello friends! 

Ligger på soffan, vilket jag gjort majoriteten av dagen. Enda gången jag lämnat den var när jag fick åka och hämta Molly då Johan inte skulle hinna dit. 

Mitt fina lilla Mollyhjärta! Hon sover fortfarande. Vi har varit hemma ett par timmar nu, sover fortfarande. Var nyss in och tittade till henne och klappade om henne. Hon står i sovrummet där det är mörkt och tyst, med filtar både under sig och om buren så det är någorlunda varmt. 

Doris reagerade helt annat än både jag och veterinären trodde. Veterinären trodde att hon skulle gå på henne, alltså börja slåss och vara dum då hon är i underläge nu när hon är groggy. Jag trodde hon skulle vara "på". Alltså försöka ta hand om, vi båda hade som sagt fel. 


Hon reagerade precis som hon alltid gjort! Molly är som ny för henne, otäck och ny. Så hon spottade och fräste och ville inte gå i närheten alls! Men ändå hålla koll (1-0 till mig!) så fick byta rum så jag kunde stänga om henne. Men det är som mamma säger, hon ser ut som sig själv men luktar annorlunda. Plus att hon e vimsig och vinglig. Mitt fina hjärta! Lilla lilla Mollsan.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0