Vilka dagar!

Hello friends!

Dagarna bara rusar förbi, den där planerade vloggen glömde jag ju såklart av. Får testa göra en till helgen kanske? 

Har iallafall börjat bott in oss ordentligt nu. Jag strosar runt i mina nya tofflor som är urmysiga och bara njuter av nya livet! 

Charlie trivs kanon som innehund, är mäkta imponerad över hur bra det gått. Från att ha varit utehund till innehund på bara en dag så har han klarat det galant! Han är så snäll med katterna också, busar mestadels med Molly! Doris är inte så imponerad över nya livssituationen. Hon är inte nöjd med huset, med lådan, med Charlie. Med något. Men det kommer väl! 

Här om kvällen fick han ju faktiskt komma såhääär nära henne innan hon flippade ur och sprang upp för trappen. Det är stora framsteg ändå då hon alltid förr gömde sig. Så ge det ett par dagar till så bryr hon sig inte heller i honom. Lär ju lära sig leva med det! 


Idag är det en ny dag och nya tag, först jobba lite sedan hem och ställa i ordning mitt nya "kontor" och göra i ordning denna vecka i kalendern. Som sagt så har dagarna rusat förbi så har inte hunnit än..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0