Bra och mindre bra..

Hello friends! 

Ny vecka, nya tag! Tillbaka på jobbet och allt är mer eller mindre som det ska igen. Somnade som en klubbad säl idag när jag kom hem men det blir väl så när kroppen inte är riktigt hundra efter förra veckan. 

Någonstans i mitt trånga huvud så fick jag för mig att i lördags så var det 10 månader sedan jag beslutade mig för att förändra mitt liv, men det är den 24, inte 4e. Nåja! Har iallafall hittills gått ner 28(!)kg sedan april förra året! Helt galet! 

Något jag är tacksam för: 

Snapchats alla filter, de e så roliga! 

Något jag är mindre tacksam för:
Mitt fitbit armband gick sönder förra veckan, så inte haft det på mig på en vecka nu. Ärligt talat så känner jag mig naken utan det. Men jag knatar på med mobilen som räknare även om de inte stämmer helt. Var hos mamma och hämtade kvittot för armbandet tidigare idag så ska lämna in det på lagning. Överväger på att uppgradera mig på den fronten men vi får se hur det blir med det. 

Nu ska jag sova, sova sova sova! 
Tack och godnatt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0