New in!

Hello friends! 

Så var det dags än en gång att sätta sig ner och skriva några rader. Hoppades på att denna veckan skulle bli en bloggvecka men icke, jag lyckades inte denna gången. 

Har gjort lite ärenden och grejer här hemma idag, en riktigt produktiv dag om jag får säga det själv! Gjort klistermärken, skrivit ut och skurit dom. Åkt och pantat och handlat. Köpte mig en boendet då jag tänkte försöka mig på detta med smoothies, köpte även lådor till sovrummet. Hur det blir får ni se senare om lådorna ens passar då jag glömde mäta på höjden, hehe!! Annars hamnar dom i bokhyllan bara. 

Även hunnit med att tvätta och vika undan tvätten. Komiskt då jag planerade att denna dagen skulle vara en dag på soffan, då jag blev dunderförkyld efter friluftsdagen. Vilket även det är helt knasigt då jag inte frös och var välklädd! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0