Vad gör jag vaken nu?

Hello friends! 

Klockan är strax efter fem på morgonen. Jag börjar sju idag, vad tusan gör jag valen nu!? Varför ställde jag väckarklockan på 04:45!? Jag förstår ingenting. Ibland så blir man ju mäkta imponerad av sig själv. Det är säkert bara för att bi la oss och somnade före tio igår kväll. Lovar! 

Jag vet inte om ni vet det, eller tänkt på det på senaste. Men min youtubekanal lever fortfarande och fet kommer ut videos! En video i veckan är målet, januari klarade jag det. Här i februari så inte lika duktig, men det har iallafall blivit varannan vecka som jag satt mig ned och planerat framför kameran, så har jag ju gjort lite andra videos "vid sidan av". så det blir iallafall fyra videos i månaden även februari. Heja mig! 


Nej nu ska jag kolla på lite My little Pony innan det är dags att göra något av mig själv, tack och hej leverpastej! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0