Brr!

Hello friends! 

Så var snart ännu en dag över! Armarna bokstavligen värker efter all snö jag skyfflat de senaste tjugofyra timmarna. Först igår kväll, sedan idag på jobbet för att återigen skotta gården när jag kom hem så bilen tog sig in. 

Jag älskar vintern, jag älskar snön! Men varför måste det vara så kallt? Och varför måste all snö komma med en gång? Det blir liksom övermäktigt! Här hemma har det under det senaste dygnet landat strax kring/över tre decimeter. Än värre att det ska bli hejdundrans kallt imorgon, för att sedan övergå till plusgrader på fredag. Varför kan det inte vars någon måtta med det hela? 


Nej nu ska jag värma kroppen och förbereda kvällsmaten inför att Johan kommer hem. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0