Förändring?

Hello friends! 

Fredag i all ära, men jag hade nästan glömt av att blogga, så sista sekunden här! 

Jobbat precis som vanligt, slutade relativt tidigt idag, åkte hem och sedan har kvällen rullat på. Nu har vi sett färdigt på Hungergames så imorgon börjar Pirates. 

Åt världens godaste frukost på jobbet, helt ärligt. 


Johan somnade för ett tag sedan och jag ligger och kan inte sova. Mestadels tack vare magsmärtor, men även för att jag kommit på här för ett tag sedan att att jag ska göra förändringar med mitt hår. Vad det blir får ni nog kanske se imorgon om det vill sig väl, jag håller mina tummar att det blir bra! Jag kommer säkert bli nöjd, förhoppningsvis. Om inte så är det bara hår, det växer ut igen. 

Nej nu ska jag fortsätta titta runt lite sedan blir det till att sova. Tack och hej! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0