Framsteg!

Hello friends! 

Tisdag och vi vet sedan förra veckan vad det innebär, snacks day! Tyvärr så var förra veckan en smärre katastrof så överväger på att skippa det denna veckan, men vi får se hur dagen går. 

Oavsett det så har jag hållt min "ingen-Cola" än så länge! Gjort klistermärken för att peppa mig ännu mer gällande det faktiskt! 

Skriver även ner dagens highlights i månadsuppslaget. Men den bästa tillfredsställelsen är ändock att se de där klistermärkena bilda sitt mönster! Målet är att hela uppslaget ska ha sådana i slutet av månaden. Nästa månad kommer bli en ännu större utmaning då den kommer innehålla "inget socker" klistermärken. Hur det ska gå återstår att se, men jag är ändå rätt så jäkla bra! 


Ha det gott så länge, så hörs vi! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0