Piggelin!

Hello friends! 

Jag vet, det är i princip mitt i natten. Men efter en oplanerad powernap på soffan (vilket ändock betyder att den får mer än väl godkänt!) så blev jag ju självklart pigg och allert.
Så därför matade jag Charlie för kvällen, gick ut och skottade färdigt det som var kvar som jag inte hade kraft kvar till tidigare, bytte plats på bilarna så Johan tar rätt bil till jobbet, satte i motorvärmaren, pulsade mig fram till garaget och hämtade en trave ved. Så nu är jag redo för den där kylan alla pratar om ska komma imorgon. 

Vet dock inte om jag ska se det som positivt att jag har minst lika mycket energi kvar? Tur i oturen då att jag är ledig resten av veckan så de gör liksom ingenting om jag är vaken ett tag nu. Men vad ska jag göra? Hmm.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0