26 år!

Hello friends! 

Long time no see, för att göra en lång historia kort så har de inte blivit något bloggande de senaste dagarna då Johan hamnade akut på sjukhuset, allt har gått bra och han fick komma hem igår eftermiddag. 

Idag är det min födelsedag! Yay! Idag fyller jag alltså hela 26 år, ingen speciell siffra eller så men jag är ändå likt ett barn uppe före tuppen. Varit vaken sedan fyra ungefär. Förstår inte, när man har semester ska man väl sova ut? 

Dagen till ära får en bild på mig och mamma pryda bloggen. Tagen för några dagar sedan. 


För tillfället håller solen på att kika fram mellan trädtopparna men det är utlovat regn hela dagen så får passa på att njuta medan den är framme! Vi hörs sen! Kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0