Möhippa 2017!

Hello friends! 

Vilken dag det var igår alltså! Herremingud! Johan hade lurat i mig att vi skulle gå på date igår, sagt och gjort skulle jag vara redo 15:00. Precis innan gick jag på toaletten och när jag kom ut stod Tessa och Sandra i hallen, med påsar fulla av olika saker jag skulle ha på mig. 

Dagen och kvällen var jätterolig! Fick lite uppdrag bland annat att jag skulle leta reda på gifta människor som skulle skriva tips på ett lyckat äktenskap på vykort som sedan ska skickas till mig då jag gillar att få post, haha! Vi åt på piren och njöt för fulla muggar! 

Det var en av de bästa kvällarna! Det vill jag lova, skrattade så käkarna gör ont idag, huvudet värker lätt av kronan men det var så värt det! 

Ni e ju bara för bäst! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0