Ett tu tre!

Hello friends! 

Lördag, en solig dag. En bra dag, förutom det faktum att jag har haft huvudvärk sedan igår, vet inte riktigt varför den vägrar släppa. Nåja. 

Nu har vi äntligen installerat torktumlaren så först ut var kuddöverdrag och filtar från soffan, idag ska själva sofföverdragen tvättas och torktumlas. Jag vet att det kryper lite men hur ska man annars få bort allt hundhår? Blir lite galen här hemma. 

Hittills idag har jag diskat, tvättat och nu ska jag snart laga lunch, resten av familjen är i off-läge. Likt Molly här ovanför på bilden! Älskar stilen hon har, att hon dessutom tycks sova som en Gud gör det lite mer roligt. 


Nej lunch var det ja.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0