Jag fick en Mac!

Hello friends! 

Fredag och ledigt, solen skiner och himlen är oskyldigt blå. Men det ska regna senare, det regnar alltid på midsommar, slår aldrig fel. 

Men igår då, jag fick ett sms när jag var på jobbet från J om att han köpt födelsedagspresent till mig. När jag väl kom hem så fann jag detta på köksbordet: 

En jättefin bukett, en otroligt fin tavla som passar oss som handen i handsken och... en... MacBook!!!!!!!! Jag har velat haft en så länge, alltid sagt "en vacker dag..". Så sjukt tacksam! 

Den är såå fin, jag förtjänar den inte! Haha. Men bara buketten, tavlan och smset där han beskrev varför jag får en tidig födelsedagspresent hade räckt långa vägar, han är så galet fin min karl! Tänka sig att jag har turen att få dela mitt liv med honom, att jag om tre veckor förbereder den lyckligaste dagen i våra liv, att jag ska få ha honom för evigt! 


Jag är så lyckligt lottad! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0