Noll koll, full kontroll!

Hello friends! 

Helgen börjar lida mot sitt slut, lika så jag. Att jag är slut alltså. Den här värmen är ju lite jobbig om jag får säga det, påfrestande skulle jag även vilja säga. Sjukt påfrestande! 

Nåja, helgen har spenderats med Johan och Theodor, idag kom Tindra hem en sväng också och umgicks med oss innan det var dags för de små att åka till sin mamma, men de är tillbaka nästa helg igen! 

En annan roar sig med snapchat filtren, som vanligt mer eller mindre. Ska snart skutta in i bilen och åka mot moran och faran, det är grillkväll på schemat som jag förstått det. Får se om jag delar nå bilder från den, säkert. Kanske inte. Vem tusan vet? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0