Jag är kvalificerad!

Hello friends! 

Måndag, ny vecka och nya möjligheter! Och på tal om möjligheter så känner jag att jag måååste få skryta av mig lite. 

Min youtube-kanal (planner relaterade) går faktiskt rätt så bra. Jag har 30 prenumeranter vilket kanske inte anses vars mycket, men den har stigit snart tio sedan början av februari vilket jag tycker ändå är rätt så bra. I helgen laddade jag även upp min första pratvideo, alltså där jag pratar mig genom videon. 
Hur som helst så har jag just fått reda på att jag blivit kvalificerad till att börja tjäna pengar på min kanal, hur sjukt är inte det! Att jag har tillräckligt med visningar och dylikt för att kunna öppna den och börja tjäna pengar på den. För mig är detta riktigt stort! Men jag tänker dock inte öppna den, inte än iallafall. Måste först bli bekväm med att tala framför ingen, vilket jag då gör. Sedan känner jag att jag måste läsa på på alla plan innan jag tar det steget. Det är ett stort steg! 

Så som ni förstår så kommer nog den andra kanalen inte att hända, iallafall inte nu. För jag behöver liksom lands i detta och försöka att få min kanal ännu större! Heja mig för tusan! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0