Jobbiga nätter.

Hello friends! 

Klockan är 03:31 och jag är långt ifrån sömnen. Har hittills sovit iallafall 4h men vaknat ett par gånger. Drömmer så mycket tok nu för tiden, sover så lätt. Antar att de är allt runt omkring som gör det. Men det börjar bli så otroligt tröttsamt att inte riktigt få en sammanhängande sömn. Men jag lever på hoppet! 

Har iallafall tidsinställt tvättmaskinen så den går igång om 4h. Något produktivt får jag ändock gjort på nätterna! 


Igår så började vi packa ner köket lite smått. Det kommer bli en del kartonger ändå, trodde faktiskt inte det. Men det är som det är! Som det ser ut kommer vi kunna köra saker lite smått några dagar innan lördagen, vilket känns superbra! För då blir det inte så mycket med en gång! Förhoppningsvis kan vi flytta fram flytten en dag också, att vi flyttar redan på fredag. Det ska bli så roligt! Speciellt att få göra i ordning barnens rum, sitter på Pinterest och kikar inspiration även fast jag i mitt huvud redan har deras rum färdiga! Theo får vitt rum då han själv vill ha vitt, Tindra kommer få ett ljusljusgrått rum med massa vita och gammelrosa detaljer. Kommer bli sååå fint när det är klart! 

Nej nu ska jag görs ytterligare ett tappert försök att somna, vi hörs! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0