pratar i nattmössan?

Hello friends! 

Alltså den här dagen/natten. Kan de aldrig vara nog?

Denna dagen började med att jag sov oerhört dåligt inatt, väckarklockan var min värsta fiende imorse. Lika så Molly har blivit ganska så omöjlig om nätterna.

Snärtan tror hon är mindre än vad hon är. Jobbade sedan 7:30-16. På något vis så känns fredagarna jag slutar 16 så mycket längre än fredagarna jag slutar 14:30. Även om jag jobbar precis samma antal timmar. 


Kom hem och möttes av mina favoritpojkar, alltså barnhelg! Vi käkade och sedan startades en film och där somnade jag första vändan. 

Efter det har kroppen liksom powernappat, vaknat flera gånger! Då lade vi oss kring 9. Men jag har mina misstankar på varför, tror den största anledningen är för att vi bytt plats i sängen inatt. Jag har inte sovit på den här sidan av sängen på snart två år, men nu har Johan lyckats brutit fingret så för att det ska få vara ifred så mycket som möjligt så blev det så att vi bytte sida. Men jag är sååå rädd för att trilla ur sängen, haha! Så det är nog därför, men imorgon tänker jag nog ta tillbaka min plats! 

Det här funkar ju inte...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0