Såå trött..

Hello friends! 

Nu är det mitt i natten, klockan är alltså 00:40 och jag är vaken. Till mitt försvar somnade jag på soffan halv tio ikväll, vaknade här strax kring elva, halv tolv igen. Jag är så slutkörd just nu så det är inte klokt. Lever bland kartonger och stök. Jag kan ju ärligt säga att jag fungerar ganska dåligt när det är stök runt omkring. 

Vilket jag ändock tycker är ganska komiskt då jag varit så otroligt stökig av mig under min uppväxt. Mitt rum var ALLTID stökigt. Såpass att man knappt såg golvet. Nu så är det tvärt om, jag får panik och är inte ett dugg avslappnad här hemma. Somnar allt som oftast av utmattning. Men det är inte många dagar kvar nu. Det ska bli så roligt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0