Verkligheten kom ikapp.

Hello friends! 

Jag känner mig som en gammal skivspelare, upprepar mig. Men just nu så är allt i mitt huvud ockuperat av flytten. Och herre min Gud, nästa helg är det dags! Visst jag var exalterad här om dagen men de slog mig just precis idag att det är NÄSTA HELG som vi flyttar!!! 

Jag kan knappt bärga mig med att visa er det nya huset! Idag efter jobbet ska jag städa av huset hemma och spela in en video, som minne, hur det ser ut här hemma. Ta en massa bilder och så, för idag sätter jag igång på riktigt med att packa och rensa, ska även elda en massa papper och dylikt som inte ska med från kontoret. 

Det kommer att bli så otroligt mycket nytt! Barnen kommer få varsitt rum, det kommer finnas två toaletter, Charlie kommer att bli en innehund ett tag tills vi sett över hundgården och rustat den så den passar honom, jag kommer ha 2 mil kortare till jobbet, alltså behöver jag inte kliva upp mitt i natten längre när jag börjar klockan sex på morgonen! Lika så att jag kommer åka allt mellan 20-30 minuter senare till jobbet. 


Jag hoppas att katterna och Charlie kommer att komma såpass överens att de kommer kunna leva tillsammans när vi inte är hemma, för som det ser ut nu kommer vi få dela på dom till en början när vi jobbar så inte katterna retar gallfeber på honom. 

Det är så sjukt spännande så jag vet inte vart jag ska göra av mig själv riktigt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0