Vi ska flytta!

Hello friends! 

En sån dag, en sån helg. Nu är det klart, nu är det ute. Första april flyttar vi! Jag kan inte riktigt greppa det hela, jag menar om ni rullar ner till inlägget i onsdags så kan ni ju läsa i texten om att vi skulle och titta på ett hus att hyra. Men att jag hoppades inget då det tidigare inte gått vägen. Men denna gången gick det vägen! 

Vi lämnar alltså Borlänge kommun för att åter igen bo i Ludvika kommun! Eller vi och vi, jo absolut har både jag och Johan bott i Ludvika kommun. Dock aldrig tillsammans! 


Därför kommer det nu vara ännu mer bråttom att komma igång med kanalen, då jag tänker göra en housetour här, som minne. Men även ta med er på resa till det nya huset samt en housetour där när vi väll fått allt till rätta. Det kommer att bli så roligt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0