Utefix!

Hello friends! 

Mitt i natten, ovanligt va? 

Ville dela med mig av något ännu mer ovanligt faktiskt! När jag ändå inte kan sova. 

Igår var det som sagt marknaden och då köpte vi blommor. Så jag har planterat blommor, för egen vinning, för första gången i mitt liv. Blev galet fint! 

Vi köpte även jordgubbsplantor, så bli så gott! 


Idag så lånade vi mamma och pappas gräsklippare så Johan kunde klippa av gräsmattan, första klippningen för i år. 

Jag tycker om synen av nyklippt gräs, inte lika mycket doften då jag är allergisk. 


Nu ska jag försöka sova, börjar 6 imorgon bitti. Så ska jag till doktorn också så måste försöka sova. Ett får, två får...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0