Mitt hår..

Hello friends! 

Idag tänkte jag tala hår. På huvudet alltså! 
Jag har insett att jag visat på tok för lite av mitt hår, min nya frisyr. Som jag avgudar så sjukt mycket! Är så glad att jag gjorde det! Dock har det redan vuxit något så enormt på senaste tiden, dock inte mer än "vanligt" men nu syns de på ett annat vis. Nästa klippning blir nog minsann kortare, ja det blir den allt. 

Både på sidorna och uppe på. Det var liksom så himla mycket jag, det här korta. Jag är så galet kär i mitt hår nu för tiden! Men "lider" fortfarande av fantomkänslor att det är längre än vad jag tror. Speciellt när jag ska krama Johan, då lutar jag huvudet precis som om jag hade en boll uppe på huvudet fast jag inte har det. Egentligen borde jag väl ha vant mig vid det här laget kanske?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0