Hello, goodbye..

Idag har jag haft en sunkig dag på jobbet, inget har blivit gjort och de är lite trist.. Visst mig spelar det ingen roll om jag får sitta av de 3 veckorna, men det blir lång tråkigt och man får skit för det i slutändan, men ändå så är det ju dom som inte ger mig nått att göra .. Jaja spela roll, ska iaf ner nu och försöka hitta nå att käka.. Kommer förmodligen inte hitta någonting xP .. Sen kanske ut och spurta, om de inte regnar.. Får se .. Kikat på Bridget Jones Dagbok idag, köpte dne på konsum, fick Notting Hill med på köpet.. Hmm.. Aah, fast än vi redan hade den, men de var ju ihop klistrade så han kunde inte säga att jag inte fick den xP .. Ja har man tur i oturen eller? .. Fast när jag gick ut så spöregnade det, tur att man skulle hem för vem vill gå runt med blött arsel? ;-D ..

Puss och kram


Kommentarer
Postat av: jennifer

ha en trevlig kväll!

2008-07-14 @ 19:26:43
URL: http://jennifermolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0