27 September,

Hejsan hoppsan,
nu har det gått på tok för länge sen jag skrev sist!! Massvis har ju hänt! =D .. Nej okej, i princip ingenting egentligen.. Skjutsade runt på Tessa och hennes tjejjur i Fredags, sen så hade någon tydligen pissat på min bil då med, usch så irriterad/förbannad jag blev!!! Sen har jag setat och pillat på bloggdesignen till Therese och jag känner mig klar, nu ska hon bara säga vad hon tycker om den om det behövs ändras osv! =) .. Så har jag även gjort en ny till mig själv, men är inte riktigt säker än om jag ska ha den eller inte..
Så har jag färgat håret rött igen, lysande rött!! Underbart!! Känner mig äntligen som mig själv igen i huvudet! =) ..



såhär kul har min bil sett ut de senaste mornarna, uschameja!! Det börjar verkligen bli höst! =( .. Men det possitiva är alla färger, men solen har varit lite snål, och min kamera har inte varit med, så jag har inge fina höstbilder, men de kommer!!!

Detssutom har jag träffat på mina första älgar nu i helgen! =D .. Jätte häftigt!!!! =) .. Men det var inget farligt, de stod bara på andra sidan vägen i en korsning, så jag fotade med mobilkameran, men det blev inge bra bilder.. Då skulle man haft systemkameran, ska komma ihåg den härdanefter!!! .. =) Nej nu blir det till att fortsätta fixa med bloggen, göra den snygg, sen dra bort till Elin och kika på ensam mamma söker tror jag!=) ... LEDIG IMORGON =D ..

Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0