Dag 1 - Dollar Store.

Hejsan hoppsan,
sitter här och är helt slut!! Haft första praktikdagen, sjukt jobbigt!! Men ändå riktigt skönt att vara tillbaka, har saknat Dollar Store! .. Jobbade mellan 8-16 med 1h lunch, nästintill oavbruten arbetsdag så vi fick sluta en timme tidigare.. Imorgon ser vi fram emot till en 8-17 dag, men om vi ligger i kanske vi får sluta tidigare även imorgon.. Återstår att se! ..
Sen på torsdag är det dags för kick-off i Falun med UF så då är vi lediga från praktiken, sen på fredag är det vanlig praktik, efter den så ska jag skjutsa runt på Tessa och Roger.. Sen så ska jag umgås med Joakim i helgen, tror han skulle åka cross så då ska jag ta med mig kameran och försöka fota lite! =) .. Det är lite kul att fota "fordon i rörelser" .. Har så sjukt fina bilder på kamerna sen en solig dag hos Joakim, men har inte varit och hämtat den hos Julia än.. Men tror hon skulle hem imorgon(?) så då åker jag nog förbi och hämtar den då! =) .. Och nu är det dags att börja röra på sig, så om jag hinner ska jag förbi vid Tessa imorgon igen (Varit förbi varje dag denna veckan hittills!) och fixa Zumba skivorna.. =)

Nej ni, jag är sjukt trött så nu ska jag slänga mig under mitt nya underbara täcke från IKEA.. Dock stod det att det var värmegrad 1 på täcket, men mina ben håller på att brinna upp på nätterna, inte vet jag om jag blir kall om bena på nätterna? Men kul att vakna av att bena känns skållheta! .. Men annars är täckena underbara! =) ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0