UF kick off!

Hejsan hoppsan,
äntligen fredag!! Var på UF kick off igår i Falun, det var otroligt kul! =D Jätte bra föreläsare, bland annat från S.T.A.T. killen var otroligt duktig på att prata!! Och sen var Elaine Bergqvist, en utav Sveriges mest bokade föreläsare och det kan jag förstå!! För gud vad bra hon var! De bjöd verkligen på sig själva och det är faktiskt något ganska stort då man står framför en fullsatt bandysal med gymnasieelever (Som för övrigt är rätt så svårflirtade) men som man skrattade!! Om jag kunde skulle jag lätt gå på någonting sånt igen!! =)

Nu sitter jag här på mitt rum, väntar på att klockan ska gå, tänkte bränna en skiva medans jag bara sitter.. Jocke stack för typ 30 minuter sen, han har skaffat ett jobb nu för en vecka framöver, någon som behövde hjälp.. Så jag har varit vaken i evigheter.. Ser fram emot att sitta vid accesoarerna en till dag, men det börjar bli ordning där så förhoppningsvis har det ordnat upp sig innan dagen e slut! =) .. Sen ska jag förbi vid Elgiganten och fråga vart f*n min telefon tagit vägen!! De sa att den skulle kommit i Fredags men att den var försenad till måndagen, när jag var där på måndag sa dom att den inte ens skickats.. Jag blir så arg!! ..
Efter Elgiganten (Och troligtvis ett par raseriutbrott!) åker jag ut till Tessa&Roger för jag ska skjutsa på dom ikväll, först blir det in till Malin, sen från Malin in till stan, sen skulle de hem ikväll/natt igen! =) .. Troligtvis ska jag på Rally där emellan, hehe jag vet.. JAG på Rally, men man måste bjuda på sig själv ibland ;) ...

Nej, vi hörs senare ikväll kan jag tro! =)
Blir hos Jocke hela helgen, han ska ju åka cross dessutom så då åker kameran med, vare sig han vill det eller inte =D ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0