Ett tråkigt inlägg utan bild..

godmorgon allt och alla!
Fast jag har ju egentligen varit vaken sen klockan nio.
Imorse när jag skulle starta bilen så fick jag inte ens upp bildörren, förklaringen var att det var 31,5 minus ute!! Helt sjukt vad kallt det är! .. Och mamma sa att det finns chans till att det kan bli upp till 35 minus på dagen, fast minns inte vart det var? Någonstans i mitten av Sverige iallafall. Hoppas inte att det är här! Sitter och väntar på Junior som ska komma hit, Melvin. Jag skulle ju åkt dit, men som sagt var tog jag mig inte ens in i bilen, så kan det gå!

Men men, idag när Melvin är här så ska jag ha kameran framme! Försöka få till nå bra bilder, det är inte fel eller hur? hehe

Hörs och syns!

Kommentarer
Postat av: e l i i i n

svar; ja för mig med :)

jo jag har läst nästan alla hennes böcker. =]

2010-01-06 @ 14:30:22
URL: http://ijustwannajump.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0