Minishopping!

Minishoppat med mamma idag! Köpte 6 par strumpor (Behövligt!) en film och en massa hårspännen! Sen så när ajg skulle logga in här så såg jag de där supersöta hjärtformade solglasögonen och föll för de direkt! Fundra om jag ska ta och beställa? H&M 70kr/st, de e inte farligt! ... Fundrar.. Nu ska jag trycka igång filmen och invänta så jag kan käka lite cheesecake som ligger i frysen som mamma glömt att berätta för mig om! Men jag tror inte riktigt att hon glömde, utan hon valde nog bara att inte säga, dumming!

Dagens köp iallafall. I just love Dollar Store!

Kommentarer
Postat av: Nataya

Ååh vilka söta strumpor :O vad hittar du alla söta saker människa? haha ;D



Vad fotar du med för kamera? :)

2010-01-09 @ 23:10:15
URL: http://natayas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0