The sims 2!

Som vi alla vet så är jag en sucker för the sims 2, jag har över 10 skivor och har bara en (Möjligtvis två?) skivor kvar att köpa sen har jag de allihop! Men jag har legat lite lågt på sims fronten på senaste, inte riktigt haft någon motivation till att spela. Men så sökte jag på google för skojs skull och hittade en bloggare som jag skrivit om för många herrans år sedan, och tack vare just henne så gick min sims lust från 10% till otroligt 127% så jag ska starta mitt sims och börja spela igen, men lär tacka parole först för att hon lyckades få mitt simshumör att toppa riktigt fort!


Sims huset som jag för tillfället håller på att spela i.
Familjen består utav:
Melody och hennes Bror Lee.
Melodys barn: Junior, Räka, Kräfta
Lees barn: Hekla, Taurus´

Jag bara älskar mitt sims!

Kommentarer
Postat av: FRIDAHCHARLOTTA

**



Det var inlägget, som var på förstaisdan med senaste inlägg:D där hittade jag:D

2010-01-06 @ 18:45:35
URL: http://fridahcharlotta.blogg.se/
Postat av: FRIDAHCHARLOTTA

**



haha:D JOHODÅ! :) absolut:D:D görsdÅ?!

2010-01-06 @ 19:08:14
URL: http://fridahcharlotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0