Snart é de fredasmyys!


Sovit gott?  Det har då jag gjort! Fast blev väckt av min syster för några timmar sedan som slog en tuperingskam i pannan på mig och frågade om jag var vaken, vilken fråga Haha ;)
Sitter just nu vid hennes dator (Hon e på jobbet.) och ungarna e uppepå och leker och Rogbert ser på skidor och talar i telefon. Vilken härlig fredag va?
Jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen idag, kör ju mitt "Inte sova hemma" race eftersom papps ska opereras på måndag och han får inte bli sjuk, så då håller jag mig undan. Hamnar nog i stan kan jag tro, e inte riktigt säker. Lär hem efter kameran iallafall! och kamerasladden så jag kan visa mitt röda hår och så jag kan slänga in bilder på vilken dator som helst. Låter inte det som en riktigt bra idé??

Nej nu ska jag te och göra något. Vi hörs senare kan jag väl tro! Pöss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0