Bloggen har fått sig ett facelift!

Sådär, nu har bloggen fått sig ett ordentligt facelift, var iväg och fotade med Julia tidigare idag. Bilderna blev väl inte riktigt som tänkt då blåsten försvann, men är nöjd med de bilderna vi tog ändå! Trotts att vädret inte var på min sida när det gällde vindarna.

Här kommer iallafall tre bilder från dagens photoshoot som Julia redigerat:


Varav två är använda i bloggen as we speak. Vilka två har ni nog listat ut, haha!
Just, har köpt en ny telefon här i dagarna, min Iphone pallade inte trycket.
Den bara knäppade sig och hade för sig mysko saker så jag tröttnade.

Mycket mycket grönare i verkligheten, fick det inte bra på bild dock.

nu blir det lite sömn kan jag tycka, eller vad säger ni?

Kommentarer
Postat av: din 3 männing Emele

vilka fina ögonbryn du har Madde :)

2011-06-01 @ 16:57:04
Postat av: Alicia

Fin blogg du har! :)

2011-07-18 @ 23:49:00
URL: http://aamfa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0