Bland skrot och korn..

Enbart för att bloggningen har blivit en utrotningshotad sport har jag fattat tycket för att blogga igen.. Bara vräka massa bilder, gå igenom en massa gammalt.. Som typ den här lampan nedanför.
Behövde dock inte leta för att hitta den, stod tydligen bredvid min säng på spegelglas-nattduksbordet, haha! Old!
Men ändå finns ju charmen i det där för det! Sjukt sugen på att greja med rummet, ska nog göra det imorgon :) .. Nu ska jag försöka sova, vilket säkerligen kommer vara en omöjlighet då det fortfarande är dödskallt på mitt rum... Tur att jag har ca tusen kuddar att lägga runt kring mig då ;) hahaha!

Godnatt alla era nattugglor, kanske bloggar en gång till innan de är sovtajm!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0