ilandsproblem!

Hur i hela världen ska man kunna vända rätt dygnet igen!?
Jag lyckades ju förut, så varför inte nu!?
Har en trillion väckarklockor på på telefonen från 08:00 på morgonen bara för att jag ska kunna vända dygnet och göra dagen lätt värt mödan. Ändå GÅR DET INTE! Ska alltid fundera på än de ena än de andra när de är dags att sova, som igår kväll.. Jag organiserade om min klädställning för jag tyckte inte att de och de plagget skulle hänga där.. Varför inte bara koppla av och sova och göra det där på morgonen!!

Skrev en lapp till älskade mami till imorgon att hon ska väcka mig eller åtminstone ringa och väcka mig.. Ska vara hundvakt åt världens bäst Stella! Försöka mig på att fota några fina bilder på henne kanske?

NEJ MADELENE HOLMSTRÖM! Sovdags!!!!

(Ps: min nattlampa har blivit utbytt mot något mer passande den här årstiden. Kanske lyckas somna bättre med mer dämpat ljus!?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0