Sånt man klarar sig utan.

Klockan är mitt i natten och fröken M kan inte sova. Vet inte om det är för att övervåningen är tusen gånger ljusare än den brukar eller om det är för de tre små bockarna Bruse som sover(och snarkar!!!) i rummet intill?
För övrigt lär jag väl ställa väckarklockan så jag kommer upp i ordentlig tid och kan vända rätt dygnet så jag slutar vara en Zombie, fattas bara dreglet i mungipan..
Ska försöka leta reda på min plattång och hårblåsen imorgon så man kan styla till håret mer än "flät-lockigt" :) mhm!!

Nej nu har jag svamla färdigt för ikväll, tror jag. Går inte att kika på film iallafall då jag förlagt mina hörlurar. Drygt.

Tack och Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Emma

sv: bagrundsbild på datorn, eller vaa?? Ja det har jag, emmathee heter jag där!

2012-11-24 @ 16:21:25
URL: http://emmathee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0