Från glädjerus till sjukhus.

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt, jag vet att jag lovade iallafall två inlägg igår. Men vid två tiden igår så blev jag dundersjuk. Hostade så jag spydde oavbrutet mellan 14-16 så till slut bad vc oss att ringa efter ambulans, var med doktorer 16-20 och till slut hamnade jag hemma i sängen igen. Lungorna låter som de ska, astmatest fick avbrytas då jag började spy än en gång. De enda dom kunde göra för mig var att rycka på axlarna och säga "stå ut!" Fick en slang i näsan mellan 16-17 så lungorna fick fyllas med luft efter så lång tid med att bara kippa efter andan. 

Så spenderat natten i 70 graders vinkel då jag inte fick ligga platt och sovit jätte dåligt, så blogginläggen jag planerade för igår fick aldrig chansen att komma upp. Ska försöka hitta energi att lägga upp de idag, annars finns alltid imorgon. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0