Frosten och allt som är vackert.

Minus det faktum att det är så kallt så man tror kroppsdelar ska trilla av, en stor brist på snö, 19 grader inomhus när jag kom hem från jobbet då inte Johan är hemma om dagarna så är ändå den här tiden på året oerhört fin. 


Frosten förvandlar allting vitt utan snö, sjöarna börjar få sig ett lager is och det är så mysigt! Enligt vädret så ska det snöa imorgon, jag håller tummarna! 

Nu är det bara tre dagar kvar, på fredag slutar jag jobba där jag är nu. Kommer sakna varenda kotte! Men det går ingen nöd på mig, redan på måndag ska jag på intervju inför våren. Men hoppas ändå någonstans djupt där inne att jag kommer in på skolan till våren, jag vill så gärna. 

Nu är de iväg till jobbet, denna kalla vintermorgon. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0