Lätt uppdatering.

God morgon, nu är det lov. Fick sova ända fram till klockan nio för Charlie idag, vilket är lyx som bara den! Johan sover fortfarande så jag tänkte faktiskt fortsätta spela sims, blivit lätt beroende. Tänkte även uppdatera er som är intresserade om vad som hänt sedan sist jag uppdaterade om spelet. 
 
 
Här ovanför har vi Hilma som ungdom, hon har växt upp och här är det dags för generation 3 att födas, det blev en liten flicka som fick namnet Melody. Hon ska bli sporttönt när hon blir stor. 
 
 
Efter en längre evighet så valde Tyra att gå vidare, så min startsim dog. 
 
 
Hon fick en vädligt fin hedersplats att vila på, vill dock flytta. Hållt på och smsa fram och tillbaka med min vapendragare om detta.
 
 
Då jag har deras åldrar på ganska så låg nivå så går det fort, här har vi Melody vuxen och allt. Dock bara bakifrån då hon fiskade, men hon är lilahårig iallafall. Hon har en pojkvän men vi väntar på att han ska växa upp innan vi kan göra slag i saken och fixa oss en generation 4.
 
Lite lätt och snabb uppdatering, även fixat en kategori för detta. Som oftast då jag blandar in mitt sims i min blogg, vilket händer nån gång ibland. Hoppas iallafall att ni tycker det är lite underhållande trots att jag är en "vuxen tönt". 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0