Lite av allt möjligt.

Mina dagar rullar på i vanlig takt, mer eller mindre samma saker sker varje dag. Inget som är mer värt att nämnas än något annat. Så kan det vara ibland. 


Har nördat fast mig i ett spel som jag laddade ner med "Julkalender 2015" appen, detta fanns på dag ett. Sen är de bara tråkiga spel för övrigt. Men detta har jag fastnat totalt för! Är på level 15 redan, så om någon mer spelar detta så säg till! 

Idag är det söndag, så de kommer att tvättas en del, städas lite och sortera lite bland sakerna som ska iväg härifrån på fredag ner till Örebro. Tar lite i taget så blir det inte så stressigt mot slutet av veckan. Så ska jag dekorera lite i sovrummet då Niklas lånat TVn som vi hade där (som vi aldrig använde) så nu är det tomt mer eller mindre på ena sidan av sovrummet. Så lite pill och fix där. Tömma lådan med alla DVDer och flytta ner dom till skåpet som blir tomt nu snart också. Det blir bra de här! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0