Sjukstugan än en gång.

Här har vi min utsikt de senaste timmarna:


Legat på soffan mestadels av eftermiddagen och kollat på film. Vaknade dunderförkyld imorse och de tycks bara bli värre, jag lyckades då ta mig igenom både arbetsintervjun imorse samt julklapps shoppingen. Så nu är de nästintill färdigt! Finslip kvar bara, så slå in allt. Men ska denna förkylning hålla i sig blir det nog ingen gran i år, orkar inte. Nu ska jag masa mig till min syster och hälsa på, tjåla skit och bara vara ett tag. Vi saknar varandra! Sen blir de pirre och film när vi väl är hemma, min fantastiska sambo och jag. 

Minus det faktum att jag varit konstant sjuk sedan slutet av oktober så känns livet ändå ganska så bra! 

Kommer att blogga om intervjun här framöver, men hur de gick får ni inte veta riktigt än! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0