Under kan ske!

Var iväg till kupolen i måndags med hjärtat och Elin på jakt efter klänning/tunika. Lyckades faktiskt fynda både och! 


Denna "tunika" tröja köpte jag på kupolen, har redan en i vitt leopardmönster och så en i guldfärgat zebramönster sedan tidigare. Älskar dom allihopa! Vill även lägga till med en vinröd men får se. Denna är iallafall mossgrön, ljuset gjorde den ljusare än vad den är, skulle mer säga att den ser ut som där vid kragen i skuggan. 

Sedan köpte jag en svart klänning med ett "hål" vid knäppningen i ryggen, tänkte premiär använda den på Nobeldagen nästa vecka på jobbet då vi ska vara lite "finare" än vanligt.

Köpte även ett par leggings till så jag kan börja kasta de med små hål i sig. 

Ser ni, även jag kan shoppa! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0