Uppdatering!

Hello friends! 

Så var julen kommen och över. Firade julafton här hemma ensamma med massa bra filmer på tvn, på söndagen så hämtades barnen och vi firade med stora tjocka släkten hos mamma och pappa. Sedan har dagarna rullat på. 

Som alltid så blir jag sjuk så fort jag är ledig, men det är väl bara att gilla läget och hoppas att jag slipper febern iallafall. Alla runt omkring har ju influensan nu, galet! 

Soffan har ännu inte kommit, lätt otålig vill jag lova! De var leverans mellan 26 dec till 3 jan. Lovar att den kommer den 2a då jag jobbar då. Sånt slår ju aldrig fel! 


Nu ska jag slänga ikull mig och hoppas på en bättre morgondag! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0