Hus hus, bygga hus!

Hejsan mina kära vänner!
Denna vecka har det blivit full fokus på mina "beroenden" här på bloggen, men då jag faktiskt jobbar när de flesta inläggen kommer upp så hoppas jag att ni förstår att det är tidsinställt. Alltså är alla inlägg som läggs upp på förmiddagen skrivna i söndag kväll. Vill inte att bloggen ska eka tom. 
 
Så dagens ämne är The Sims 4. Ett spel som jag testade på här för ett par veckor sedan men sågade totalt. Det var inte alls vad jag hade förväntat mig och förstod ingenting mer eller mindre. Det var ett helt nytt upplägg med helt nya kommandon på tangentbordet. Så jag slutade spela. Sen gav jag det en andra chans och jag har fastnat för det totalt! Speciellt att bygga hus, det har blivit min nya underhållning när Johan är och jobbar.
 
Så här nedanför kommer ni att få se vad jag byggt sedan jag började spela sims 4, i kronologisk ordning såklart! Dock saknas de allra första husen jag byggde men det får gå ändå.. Lär ändå säga att bara i detta inlägg är det stor skillnad på husen tycker jag, som mitt senaste hus (Det längst ner), det har ett loft inomhus. Dock får ni bara se utvändigt men hoppas det går bra ändå!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0