Hillary Duff

Inte ofta jag typ är något big fan av kändisar, men jag måste bara verkligen säga att Hillary Duff , jag lyfter min hatt för dig!! Så otroligt fin, och sån otroligt bra skådis!! Hon hör man inte mycket skit om i svaller världen, hon är helt underbar! Synd bara att hon gjorde slut emd sin snygge Good Charlotte kille :-/ .. Men sånt är väll livet, hoppas hon hittar en ny pöjk att dela livet med, en som är BRA!! :-)
Längtar sååå efter den nya filmen "War inc" som hon tydligen gör en otroligt seriös roll i! :-) ..
Spelar ingen roll alls vart kortet är taget, hon är lika söt ändå!!!!!


    
   


tänk om man kunde vara sådära söt!! Väntar tills man hör något på bby vägen gällande hon! :-) .. Alla andra verkar vara så hajj på att skaffa sig en. har någon hört något om nicole och joel? .. Hört att de separerat som ALLA andra kändisar?

image64

Kommentarer
Postat av: Sannah

ja håller verkligen meed:p

2008-04-21 @ 14:34:54
URL: http://saanzil.blogg.se
Postat av: Beatrice

Hillary Duff är underbar. Hon är vacker, en bra skådis, verkar vara lugn & undvika skvaller & skit. Jag avgudar henne :)

2008-04-21 @ 14:46:21
URL: http://beabus87.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0