Peter Pan




Just de, i onsdags så tittade jag och Elin på Peter Pan, fast jag tittade mest, och den är sååå otroligt sorglig, den otecknade.. Jisses, vad sorgligt det är när Peter tappar förmågan att flyga, usch.. Den filmen måste ni se på gott folk!!!
Den gavs ut 2003, bara så ni inte tror att det är någon ny jag snackar om! .. Men det är den nyaste! :-)
Visst jag vet, "den tecknade är ju disney, man kan aldrig göra om en film.blablabla"
Men, jag älskar denna! ^^




(filmen är gjord av en PP fan, men den är otroligt bra! :-) .. Musiken är från Spindermannen 2)


Denna filmen är även en sak jag vill ha när jag fyller år! :-D ..




"This belongs to you, and always will"
// Wendy Darling


Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0