Suck ..

Man ska aldrig ta ut lyckan för tidigt, nu när jag gjort en superfin rosa design, så matchade inte bakgrunden och headern, men men .. Får göra om skiten! x-P .. (Med tanke på att jag gör det i Paint eftersom jag inte har något annat program på min dator) .. Fast nu ske jag blååsa mitt hår, sen ske jag dra te Elin pelin! :-) .. Eller om hon kommer hit, vet inte än .. Vet knappt om vi skulle vara eller inte :-P .. Annars så blir det väll : Soffan, Filten, Sex and the city ELLER På det fjärde ska det ske! ;-) .. Underbart! .. Men som sagt var, om jag är med Elin blir det ju inte så! :-) .. Men isf blir det ikväll! :-D ..
Ska faktiskt börja på säsong 6 idag! .. Sen så är det slut, inge mer .. Måste ladda ner Filmen!! ...kan inte leva utan brudarna!! .. Och jag är fortfarande sur över att DH slutat, jag menar .. De där var väll inge bra slut?! .. Dessutom så sa gubben på Tv ingenting!! .. Stod ingenstans om att det var säsongsavslutning, men ändå blev det de? .. De e sjukt vad dåliga de är på att berätta saker på Tv.. Och att sätta in "I huvudet på Gynning" istället, jo det hjälper ju stort!!! .. Idioter ..




Asså, de blev nog inget Elin, värka inte som det ..
Nehepp, synd då.. Får väll lov att slänga mig i soffan med boken, och Andrea's ljuva stämma!!! ...



Alltså, kommer aldrig att sluta älska denna låten!!! :-D .. De e såååååååååå bra!! ^^ ..
Ujjujj, det börjar vankas kärlek banne mig! ;-) ..

Puss och kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0