Första dagen på jobbet!

Good kväll, äntligen hemma efter en lång och slitsam dag!! .. Som sagt var, har ju varit på APU idag, och det var otroligt jobbigt eftersom att vi inte varit så vana med det, vi stod i flera timmar och höll på med en och samma sak, jag spyr så fort jag ser det sället kan jag säga!! ,.. Men tur var så fick vi sluta när vi var klara med det!! .. Tack och lov för det! :-).. Guuh ja, nu är det bara TVÅ DAGAR kvar tills operationen, det börjar bli läskigt!! .. Men inte får man vila heller, på torsdag fyller brorsan år så man måste dit och gratta, och på fredag hade emma typ räknat med mig att gå på marken, jaja får väl gå ett tag iaf! ..

Föresten, så sov jag ju över vid Johan och Johanna inatt, för att komam i tid till jobbet, och för det första så kunde jag inte somna igår .. Sen imorse vid typ fem tiden så vaknade jag av att något gick i kras, kändes som om det var mitt huvud som exploderade!! men det var bara hektor som hade ner en lampa i fönstret, jag höll iaf på att dö!! två meter frå huvudet ett högt kras, tänk er liksom!!!!!!

DAGENS KLÄDSEL: Mjukis byxor, grått linne, dollar tröja
DAGENS FRISYR: Bakåt , uppsatt i snodd och hårklämmor!
DAGENS SMINK: ingenting!
DAGENS HÄNDELSE: Emma skar sig i ansiktet utan att vi kan säga hur det gick till!!.
DAGENS LÅT: Skillet - Last Night/don't say goodbye
DAGENS VILL HA: Pengar, lov, pengar, katt!
DAGENS PLANER: SOOOOOVA
DAGENS SKADA: Fötterna , efter att gått  hela dagen, + knäna för jag har stått på knä mer än halva dagen!
DAGENS DUMMASTE: Johan som dissade mig! xD
DAGENS DROG: Emma <3
DAGENS ÅTERSEENDE: Emma!! Johan! Anne! Elin, Angelica, Sebb, Jonis, Malin, Tommy , och resten från dollar.
DAGENS ROLIGASTE: Ungen med kulorna!!!
DAGENS TRÅKIGASTE: Trött och värkande fötter!
DAGENS FINASTE: Emma <3<3
DAGENS KRAM: Sebb kramade om mig , vet inte varför!!
DAGENS PUSS: Johan <3
DAGENS FAVVO: Emma <3 Fonen <3 Johan <3
DAGENS SAKNAD: Göteborg ffs, en egen katt <3 Johan <3
DAGENS KÖP: Köpte inget idag, eftersom vi fick drickan som vi drack!
DAGENS GODIS: Smakade nappar med Emma <3
DAGENS HUMÖR: Trött, ont i fötterna, men dock glad!!!

Ja det var allt från mig för denna gång, nu ska jag slänga upp mina illaluktande fötter på bordet och falla in i en djup koma och inte vakna förens det står mat på bordet!!! :-)

Puss och kram


Kommentarer
Postat av: Caroline

inga problem! haft en bra dag? kjam!

2008-05-19 @ 18:29:36
URL: http://carolinemelander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0