Tisdag 09:15

Gooodmorgon alla morgon pigga personer!!! :-D .. Hur är det med er idag då ? .. Jag är INTE uppe frivilligt kan jag ju säga iaf .. Vaknade för typ en timme sen av att mammsen skulle kolla inflamationen, suck!!! .. Klockan 20 över 8 på morgonen?!?! .. Jaja, iaf vi gick ner och tittade, och det visade sig att svullnaden hade gått ner och jag har inte i närheten av så ont.. Iprenen hjälpte väll trots att jag inte trodde på den.. Jaja, Emma fick säga till på Dollar eftersom jag kände att om jag skulle ha sååå ont så skulle jag inte orka ringa ett samtal klockan 8 på morgonen, men efter hur min morgon blev så kunde jag ju ringt ändå, men då hade Emma redan sagt till och allt var "Okej" .. Så jag fick väl ringa till skolan iaf, där svarade Marre!!! Han tyckte att det var synd att jag missade APU:n ... Men det gör inte jag !!! .. De värsta är väll att vi har mycket frågor som gäller APU:n .. Suck, men men, får väll nöja mig med ett G i kurserna .. Kan ju inte göra något gällande företaget om jag inte är där .

Nepp, nu ska jag börja städa mitt rum, så ser en TRÅKIGT TISDAG ut hemma hos mig .. Men ikväll ska jag till Sandra och Andreas (som vanligt) och titta på DH!!! :-D .. Måste ju iaf hålla den traditionen levande, antingen blir det pappa som skjutsar eller så får jag ta moppen (vilket låter bättre för då får jag köra hur lungt jag vill och jag har kontroll över guppen och vägen) men vi får se hur det blir! :-) .. Hörs om ett tag igen (säkerligen)

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0