Tisdag och desperate housewives!

hejsan alla goa å glaa! :-D .. Idag så är det tisdag, och med det menas det att det är Desperate Housewives på TV ikväll!! .. Och jag tänker verkligen inte missa det denna veckan!! Tom Emma ska titta, så då är det stort!! För Emma hatar DH, men hon tyckte att det verkade spännande idag!! ..
Igår när vi slutade skolan så sa jag till Therese, Sandra och Emmis:

Jag: My friends are you coming?
(Mina vänner, kommer ni?)
Therese: Are we your friends? .. Thats COOOL!!! (Med verklig inlevelse.)
(Är vi dina vänner? .. COOLT!!)

Haha, lilla knäppis Therese, hon är ju som hon är! :-)
Nej nu ska jag göra en jävla rapport!! ..

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0