Dagen i bilder!

Här kommer en del bilder som blivit tagna idag!
Först var vi och åt vid mormor och morfar på middagen!





Sen åkte vi (Jag, mamma & pappa) upp för att se hur Vanilja ser ut (Eftersom jag inte sett hon före idag) och hälsa på Sandra lite. Det var fint där, och så söta hästar, men är ändå riktigt rädd. Kunde tyvärr inte få så hyvens bra bilder eftersom det var stängsel och så är jag för hästrädd för att stå närmre än 1 m ifrån hagen, haha!



och efter det , när vi skulle åka hem. Så ville pappa kika runt lite på en väg som han inte åkt på på jätte länge, sen när vi skulle vända sa mamma att man kunde fortsätta på vägen så kom man fram till "huvud-vägen" så vi åkte väll.. Men vi kom fram till en vägbom så vi fick lov att vända i vilket fall, sen när vi skulle åka hem igen så var det uppför, snö och sommardäck. Ja ni ser ju själva hur det gick! Kan ju säga att jag var kall om fötterna efter att ha puttat på bilen! brr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0