New design..

Haha bidde nytt utseende på bloggen lite, vet inte riktigt om jag vill ha det så, men har ju kvar den gamla annars! .. Haha, lite kul är det att se på headers som jag gjort, har gjort sammanlagt 10 färdiga till bloggen, och det är på vädligt kort tid..  Från 1 November om man ska vara exagt, haha! Och typ 20 ej klara, sånna som antagligen fattas text eller bilder på.. Men så kan det gå! .. Blev iaf liite nöjd med headern, men kändes lite allt på en och samma plats, om ni förstå vad jag menar? .. Aja får se hur jag gör, kanske ändrar tillbaka till den gamla innan dagen är slut! Men visst är det roligt med lite ansiktslyft på bloggen ibland, lite då och då .. Nog för att jag böt bild i förra headern, men aah.. får se .. Vi får hoppas att vi kommer trivas!

Kommentarer
Postat av: Johanna Holm

Cool den blev gumman! Du e så snygg som redhead!

2009-02-22 @ 18:41:29
URL: http://redhavemorefun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0